2015. január 5., hétfő

Bögréből virágcserép - Újévi köszöntő, vendégváró ajándék septiben



Újévi köszöntő apóságként a BÚÉK mellé mit adhatnánk a barátnőnek, szomszédasszonynak, munkatársnak, anya-apának…könyvelőnek, főnöknőnek, bérszámfejtőnek, HR-esnak…najó’van. Szóval mivel lehetne még megspékelni a huhúú, új év, új kezdet hangulatot? Hát egy adag szerencsével. Vagy egy szerencsehozó virággal, amihez még sk. cserepet is készíthetsz.  Itt a 2015-ös év első DIY hipp-hopp ötlete!



Újév másnapján vendégségbe mentünk, de nagyon. Mit vigyünk?.. hüm hüm, üres kézzel mégsem állíthatunk be. Sütivel készültünk, de még éreztem valami kellene. Ekkor jutottak eszembe a kis szerencsehozó cserepes növénykék, amik mezőként terítették be a Lidl bejáratát dechuszonhetedikén és amelyekből én is vettem vagy négyet. Olyen pici cserepem, mint amekkora növényke, nem is volt. Így gondoltam, ha nincs, hát majd kerítek neki valamit. Ekkor jött a bögre ötlete.

Hozzávalók

1 bögre
öntapadó fólia
mintalyukasztó
bronz/aranyszínű spray (a Tesco karácsonyi leértékelésben vettem százvalahány!!! forintért)


Így tudod elkészíteni


Újévi, pláne szerencse témában mi más motívum juthatna eszünkbe, mint a négylevelű lóhere sziluettje. Otthon találtam is egy ilyen mintalyukasztót, amivel az öntapadós fóliából 6-7 db matricát vágtam ki.


 Ha nem lett volna mintalyukasztóm, akkor valószínűleg a netről kikerestem volna egy képet a növényről, és azt átrajzolva készítettem volna egy sablont.  
Kiválasztottam egy sima, egyszerű, fehér bögrét és tetszés szerint felragasztottam rá a matricákat. Az aranyszínű sprayvel lefújtam mindenhol a bögre külső felét, majd hagytam 2-3 órát száradna. 
A teljes száradás követően lehúztam a matricákat és a kicsi cserép ezzel kész is lett.



Szerencsés évkezdést nektek is!

Borsa

További hipp-hopp ötletek:



Ha tetszett a mostani DIY projekt, nézd meg a korábbiakat is
vagy ugorj fel további ötletekért
a BorsaBox Facebook oldalára,
vagy kövess a Pinteresten!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...