2014. június 3., kedd

Szalag + Villa = Masni készítés villával

A 4 és fél évesem lendületesen köti a csomókat. 
Kicsit gyakorolni kell még, de már alig várja, hogy egyszer masni legyen belőlük. Lehet beszerzek neki egy olyan fa lapot, amit úgy rajzoltak meg mintha a cipő fűzős része lenne. Emlékszem, nekem a masni kötés teljes koncentrációt igénylő művelet volt; mire azzal a két gyerek kezemmel megkötöttem azt a méteres cipőfűzőt….
Na persze ma már, ha 20 darab masnit kell készítenem egy valamihez,  a gazdaságosság is szempont és persze akad, amikor egész apró masnit kell kötnöm.

Erre hoztam most ezt az egyszerű trükköt a villával!



Készíts masnit, villa segítségével:



A villának páros számú legyen a fogazata.


A szalag alsó szárat föntről fűzd be középre.


A felső szalag szárat ezt követően szintén fentről dugod át a villa középső fogai között.


Hátra kerülnek a szalag szárak.


Köss csomót a szárakkal.


Húzd le a kész masnit.





Villa helyett használhatsz bármilyen eszközt, amin fogak vannak és a szalag megakad bennük. Én kipróbáltam fésűvel is és ott is remekül működött.



Ha tetszett az ötlet, látogass el a BorsaBox Facebook oldalára is. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...