2015. január 29., csütörtök

Család- barátkozás az MTVA-ban


Január közepén ismét meghívást kaptam az MTVA Család- Barát Magazin, barkács rovatába!  Fa lécből készítettem virágtartót nulláról a végső, kész állapotig. A feladat tele volt kihívásokkal. 


Barkácsolás nincs kopácsolás, hangos munka nélkül, viszont élő adásban nem lehetett kalapálni, hisz a csiszolás, kalapálás hangjai elnyomták volna a vendégek hangját. Így maradtak a bejátszók alatti 40-50 másodpercek, amikor az asztal alatt guggolva vagy épp fél térdre ereszkedve villámban összeütöttem a léceket, csiszoltam az éleket meg kalapáltam át a rohanásban az ujjamat :D Majd amikor jött a "még 10 másodperc, még 5, 4, 3, 2, 1" újra nyugi pózba vágva magam, elmélyülten csiszolgassam, festettem. Hát ilyen a tévés barkácsolás, de ez pont ezért izgalmas, szép és szórakoztató. 

A műsorvezető Onyutha Judit volt, akivel jó volt újra találkozni. Stiller Tamás, a Chef a családban oldal szerzőjétől megismertem a töltött paprika újragondolását és még apukám ’az Orsika a tévében’ ellágyultság mellett rettentően örült, hogy egyszerre látta Kállai Bori művésznőt és a lányát.








Korábbi család- barátkozás, 2014 októberéből. A téma tökfaragás és díszítés volt.






Remélem még sok ilyen feladat vár rám a jövőben, az eddigiekért pedig köszönet a szerkesztőknek!
Fotók, videó: saját, MTVA Család Barát magazin Facebook oldal

Ha tetszett a mostani DIY projekt, nézd meg a korábbiakat is
vagy ugorj fel további ötletekért
a BorsaBox Facebook oldalára,
vagy kövess a Pinteresten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...