2014. október 28., kedd

Bónusz meló a teraszra: raklapból virágtartó


A képzeltbeli raklapmentő oldalon így írnának róla:
’Ezt a rozoga, törött, útszélre kidobott raklapot egy budapesti forgalmas út mentén találták meg lelkes raklapmentők. Hazavitték, ahol a gondos ápolásnak köszönhetően ma már jó színben, szerető környezetben tölti napjait. Befogadói minden nap azon igyekeznek, hogy napjait felvirágoztassák.’
Szegény kis raklap. Hát nem egy szívet szorongató sztori ez...
na a lényeg, hogy minden sora igaz!





Valóban így mentettem meg az enyészettől: megláttam, felnyaláboltam (a gyerek, a roller, a kiló kenyér mellé) és hazavittem.


Igen, igen. Jól látod! Ezzel a fűrésszel dolgoztam ezidáig, mígnem  férjem a legutóbbi szülinapomon meglepett egy kicsit nagyobbacska. immáron valóban fűrész számba menő darabbal >->------->
Ezzel >->-------->

A szomszédok legnagyobb örömére a negyedik emeleti teraszunkon összekalapáltam a kiálló léceket, lefűrészeltem(még a fenti gyerek fűrésszel) a felesleget, majd a nyáron beújított csiszológéppel átcsiszoltam az egészet.


Visított a gép, ahogy hajtotta a csiszolópapírt, így mikor munka végeztével lekapcsoltam, a jól ismert forgalmas utcazaj ellenére síri csönd állt be. Az autók, amik általában hosszú sorban várakoznak, hogy tovább jussanak, most megálltak. A sofőrök kiszálltak. A szembeszomszédok mind a teraszon álltak és mint zombis filmekben, mind engem néztek elszánt dühvel arcukon. Én sután feltettem csiszológépet tartó kezemet a magasban és csak annyit tudtam kérdezni: hangos volt?…
na ekkor a védőszemüveg párája elillant, így a rémkép is eloszlott. Lenéztem és az autók ugyan úgy mentek, mint mindig de tény a néni, aki nincs nap hogy ne a konyhában keccsöljön a sütő előtt,  leskelődve a függöny résén át kidugta köténykés pocakját megbizonyosodva arról,  hogy jól hallotta-e azt, amit hallott. 
Hát most már tényleg rám férne egy fészer, ahol senki rántott hús sütögetését nem zavarom meg…..



A raklap felfüggesztéséhez az uram lyukat fúrt a falba: Tipli+ hosszú csavar került bele, majd ráakasztottam az immáron virágtartóvá avanzsált raklapot.
A virágok, meglévő kampok segítségével illetve kampós cserepekkel lettel felfüggesztve.   

   
Az új virágtartóval a kicsi terasz kopár telifala nem csak frissen festett fehéren vigyorog ránk(még szeptember elején kifestettem az egész teraszt), de:
  1. kapott egy új dekorációt
  2. lomnak számító anyagból született valami új
  3. a virágokat végre nem a földre lerakva kell tárolni, így az alap 3 négyzetméterből 3 négyzetméter szabadon használható
  4. 0 forintból, 2x 30 perc melóval kaptunk egy új színfoltot




Ha tetszett a mostani DIY projekt, nézd meg a korábbiakat is vagy ugorj fel a BorsaBox Facebook oldalára további ötletekért,



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...