2014. július 29., kedd

Liebster Award díjat kaptam, öröm így blogolni


Nagy meglepetésben volt részem, amikor is Nórától a Diéták & Álmok blog szerzőjétől egy üzenetet kaptam.
Nóra blogja egy vándor díjban részesült, amit neki is tovább kellett adnia. Többek között rám is gondolt, így a díjat egy blogbejegyzés keretében én is megkaptam.
A LIEBSTER AWARD egy olyan blogos díj, amit feltörekvő bloggerek adnak, szintén feltörekvő blogok szerzőinek.
Nagyon köszönöm még egyszer az elismerést, jó érzés, hogy másnak is örömöt okoz nézegetni a Borsabox bejegyzéseit J
A díjjal együtt kérdéseket is kaptam. Jöjjenek Nóra kérdései:
1.       Mely ételeket ennéd szívesen diétás/diabetikus formában?
2.       Milyen mozgásformát kedvelsz, és miért?
3.       Mi a legkevésbé kedvelt ételed?
4.       Hol látod magadat 5 év múlva?    

És a válaszok:

  1. Sütiket, desszerteket :)
  2. A futást. Összetett mozgásmintájának köszönhetően mindent átmozgat. Egyszerű mozgásmintájának köszönhetően, monotóniát ad és ilyenkor van idő kikapcsolni vagy épp pont az ellenkezője: hatékonyan gondolkodni.
  3. Hmmm, lássuk csak… például a sóska.
  4. Egy szerkesztőségben: kreatív, dekor, enteriőr, BorsaBox témában írva, szerkesztve, beszélve. És pont 5 év múlva egy költözés közepén, a kertes házunk lépcsőjén kuporogva a gyerekekkel, az új átalakításokon merengve szeretném viszontlátni magamat :)


És akinek én szánom a díjat:

Briginek a Brigciműhely horgolásért rajongó anyukájának  www.brigcimuhely.blogspot.hu

és

Zsuzsának a Small Things Bright and Beautiful világjáró Hawaiin élő szerzőjének à www.smallthingsbrightandbeautiful.blogspot.com

Nekem is vannak kérdéseim:

  1. Ha hobbizásra adod a fejed, és egy új technikát próbálnál ki, mi jelent nagyobb akadályt a kezdésnél: a hozzávalók beszerzése vagy a technika apróbb részleteinek ismerethiánya?
  2. Egy blogon (pl. BorsaBox :)), egy DIY projektnél jobban szereted, ha lépésről-lépésre leírást kapsz vagy jobb a kész fotókat nézegetni?
  3. Ekrü vagy fehér?
  4. Holnap vagy ma?

Szép napot!


Borsa
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...