2014. január 14., kedd

Nyitnikék a gyerekszobában


Felbuzdulva ezen a nem várt januári tavaszon, gondoltam hozok nektek valami színes ötletet.
A gyerekszoba dekorálás egy kifogyhatatlan téma. Mindig lehet rajta formálni, hisz más kell egy bébi szobájába, mint egy ovis, iskoláskorúéba. Tavaly volt szerencsém már egy 3 éves ’megrendelővel’ dolgozni, így született meg a kisjányom szobája, amit itt tudtok újra megnézni. Viszont még mindig tartozom nektek egy fiúszobával, ami jelentem már 98%-ban kész van, csak pont egy olyasmi funkciójú falidísz hiányzik, mint amit most hoztam nektek képekben.



Mert, hogy ez a madárkás dísz legfőbb funkciója – amellett, hogy a vidám színekkel feldobja a szobát – az hogy egy üres falfelületet praktikusan kitölt. 
Az ötlet nem saját, a gyerek orvosi rendelő falán láttam meg még tavaly.
Az egész papírból készült. Sokat kell vágni és még vágni és még annál is többet vágni :D
És, hogy ne csak szolóban díszítse a falat, én felrajzolnám a centiket is és így egyből kapnánk egy sk, egyedi fali magasságmérőt.

Szép napot!

Borsa

Ha tetszett a mostani bejegyzés és még szeretnél további hasonló ötletekkel találkozni, kövess a BorsaBox facebook oldalán. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...