2012. január 3., kedd

Traktoros lány leszek idén!







 Viszlát Óév, üdvözlet Újév! Észrevétlenül átcsusszantunk mi is a 2013-es évbe. Észrevétlenül, mert mi bizony aludtunk.
Uncsi ugye?? Nekünk közel sem. Számunkra igen pihentető volt egy aggódós nap után, amit a legkisebb madárkánk hűtőfürdőjének elkészítésével, itatgatásával, pátyolgatásával töltöttünk. Az év utolsó napja még a legkisebb királyfinak is sok volt, de ahogy az Óév gyorsan búcsút mondott, ugyanolyan sebesen az Újév jobbulást hozott. Jelentem 2012-t láztalanul kezdtük meg!
Emellett a remek kezdés mellett, az a hír-amit reggel a rádióban hallottam- már csak hab a tortán: idén tele leszünk hosszúhétvégékbe torkolló nemzeti ünnepekkel. Hip-Hip- Hurrá! Úgyhogy asszonyok, férfiak elő a naptárral és karikázni, tervezi, kinézni, lefoglalni. Ha van egy olyan szomszédasszonyotok, mint nekem a Judit, akit ki lehet faggatni tartalmas család és gyerekbarát programokat nyújtó szállásokról, akkor tessék megkörnyékezni- én ezt fogom tenni. A Tisza-tónál például lehetőség van hajnali csónakos madárfigyelésre. A hajnali kelés nekünk jól megy, bár lehet hogy a szegény daruk, récék, nádirigók a két kurjongató gyerekemre ébrednének majd. Ugyan így idén vissza szeretnék menni velük a balatonedericsi Afrika Múzeumba és ha már Káli- medence, akkor a kővágóörsi struccfarmot is útba ejtenénk.
 Az év többi napján pedig mehet az újévi fogadalmak betartására való törekvés. Mert, ha nem is írtuk le ezeket, azért agyban ott motoszkálnak. Egy lustázós tévénézés közben néha bekúszik a ’ Fogadom. idén rendszeresen eljárok futni’ vagy a ’Csipsz helyett átállok az almaszirom eszegetésre’ mondat. Na igen peRRRRRsze, almaszirom. Egyszer nagyon erős voltam és vettem egy zacskóval…. hát…megettem… egy szirmot, a többi ott várja a zacskóban a szavatosság lejárati napját, bár már lehet lejárt. Szóval a negyed évben egyszer elfogyasztott műanyag krumpliból készült, dextrózzal- maltózzal, E 621-el és savanyúság szabályozóval turbózott csipszet nem biztos, hogy likvidálom.
Viszont ígértem, hogy az idén tett fogadalmak közül jön néhány olyan, amik kívül esnek az ebben az évben végre befejezem, lefogyok, megígérem fogadalmakon.
Íme:
  1. Komolyzenei koncert látogatás. A Müpa-ban mindig találni a kevésbé műértők számára is-mint én-könnyen fogyasztható koncertet.
  2. Rafting túra. Mert már évszázadok óta szeretnék egyre elmenni.
  3. Atlétikai verseny látogatás. Ha a londoni olimpia a helyszín én nem bánom, de ahhoz előtte még kellene nyerni egy belépőt.
  4. Mini vakáció. A helyszín opcionális, de azért ha Prága lenne kicsit szélesebb lenne a mosolyom.
  5.  Végül végre valahára egyszer az életben szeretnék traktort vezetni. Mert már 12 éves korom óta vágyom erre. Akkor, kint a telkünkön a szomszéd Józsi bácsi traktorjáról letiltottak, mert kicsi vagyok, nem érem el a pedálokat, meg egyébként is. Hát most így laza 19 év után idén erre is szeretnék sort keríteni.
És akkor még megemlíthetném az angol órákat, frissítés/bővítés/akármi gyanánt vagy a vízi vidámparkot, mert még soha nem próbáltam a kamikáze csúszást.
Lényegében bárhogy hívhatjuk ezeket az Újévre kitűzött terveket; fogadalomnak, kívánságnak a lényeg, hogy igyekezzünk valóra váltani őket. Ahogy elnézem nekem idén leginkább az aktív programokban kell kompenzálnom. Állok elébe és kívánom Te is találj időt arra, aminek véghez vitelére ezer éve keresed a pillanatot és találd meg az örömöd abban, amit csinálsz!

U.I. Ja! Igen! Ha valaki tud egy traktort, na de nem olyan EU kompatibilis verziót, aminek a motorját letiltja a fedélzeti computer, ha túlmelegedik, hanem azt az igazi berregőset, amit még a sütőolaj is be tud pöccinteni, na akkor szóljatok!

Üdv: Borsaborsa



És megtörtént!
Jelentem, traktoros lány lettem! Igazi berregős, bepöccintős traktort vezethettem ;);)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...