2010. március 15., hétfő

Ráhangolódva



Kezdjek egy unalomig ismételt sablonnal? Hát legyen; Az idő nagy Úr. De még hogy mekkora!! ám mit tegyek, ha ez így van. Körülbelül 40 x elkezdtem írni gondolatban ezt a bejegyzést. Láncra fűztem a gondolatokat amikor a pár hónapos mazsolámat ringattam, amikor a piros lámpánál vagy épp a felvágottas pultnál a sorban várakoztam. És gondolatban szerkesztettem este is, mikor időm lett volna már az írásra, ám kapacitásban, friss lendületben bizony híján voltam . Így aztán hangolódtam és csak hangolódtam…..de nagyon.

Vannak, voltak és lesznek prioritások, amik mindig egyértelműek, nem kételkednénk elsőbbségükben. Így aztán az se kérdés, hogy ha most felsírna a pici lányom, abba hagynám a pötyögést, oda mennék hozzá, megsimogatnám és az illatos hajába súgnám: nincs semmi baj. De mivel olyan rendes gyerkőc, hogy hagy egy kis időt az anyjának, így az első bejegyzésre való elméleti ráhangolódást ettől a perctől hivatalosan lezártnak tekintem, mert bizony ma, ha törik, ha szakad, ez a bejegyzés felkerül az oldalra.
Apropó, ha már ráhangolódás akkor kerüljön ide elsőként az az eset, ami pár napja történt meg velem. Hirtelen felindulásból mondhatni gyakran cserélem le a lakás dekorációját vagy éppen kreálok valami új asztaldíszt. Ennek véghezvitelétől még az sem tántorít el, hogy veszett álmos vagyok. Egyik este- miután a kiscsibémet jól lakottan, sikeresen álomországba irányítottam- kissé lestrapáltan, még egy utolsó rendrakós kört futottam. Ilyenkor költözik be a gépbe a reggeli müzlis tál, a polc szélén felejtett levelek feldolgozásra kerülnek és jó eséllyel, a konyhapult is régi, morzsa mentes fényét visszanyeri. De előkerült egy ecset is, ami szintén a helyére kívánkozott, így mentem is az egyik ’hobbis’ fakkomhoz. Ám ott a kezem ügyébe akadt egy pár eltévedt, bontatlan üvegmécses garnitúra. Az esti félhomályban, gondoltam ez ma rendeltetés szerűen fel lesz biza használva! Így a „Kiegészítők, dekor elemek” címkéjű dobozból előhoztam a tarcsi pisztácia zöld üveg granulátumot, gyorsan megtöltöttem az árválkodó teamécses tartókat, belesüllyesztettem a mécseseket, és röviddel a gondolat megszületése után már a könyvespolc tetején pislákoltak az új hangulatfények. Bizony ám hangolódtam. Az estére, a nap végi fáradt gőz eregetésre, és a manapság limitált időmbe suvasztott kreatívkodásra.

Hozzávalók:
- 4 db öblösebb teamécses tartó
- üveg/kő granulátum tetszés szerinti színben
- 4 db teamécses


Elkészítés:

A mécses tartókat félig, egyharmadig töltsd fel granulátummal, majd a teamécseseket süllyeszd bele a színes törmelékbe úgy, hogy azok fémes csészéi ne látszódjanak ki a dekor alap alól. Kellemes hangolódást mindenkinek!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...