2014. november 21., péntek

Karácsonyi kis csillag tűzifából




3, 2, 1 Bámmm
3, 2, 1 Bámmm
Minden negyedik bevert szög után szünetet tartok, hátha most kopog a szomszéd, hogy ugyan felejtsem már el azt a rohadt kalapácsot. De csak a csönd  üvölt és az automata légfrissítő prüszköl egyet a fülemben meg persze a bevert szög fémes feleselése visszhangzik. Még 28 van hátra és kész. Fali dekorációs csillagot gyártok, maradék raklap lécekből.




Full recycling a projekt, mert hogy nem csak egy utcára kivert gazdátlan raklapból készült-  mint emlékeztek a terasz virágtartója is- hanem még egy átalakított raklap lehulló léc darabjait faragtam tovább és hajlítottam csillagformába.
A tűzifának is remekül használható lécek így néztek ki, amikor rájuk találtam a tárolóban. 
Úgy remegtek, hogy már megint mi lesz, hogy még a szálka is belement a kezembe.


Mondtam nekik, ’nó para: szépek lesztek’. Így lecsiszolam mindet. Csillagformába rendeztem őket és amikor már ők is beláttak, hogy jó dolguk lesz, hát jöhetett a kalapács és a szögek.


Most valahogy igen szégyellősek voltak a Pentartos paszták, mert egyik sem akart fotózkodni. A vaspaszta csak félprofilt vállat, a fehér paszta meg inkább háttal állt a kamerának, de higgyétek el, azok ott, ők a képen.



A Vaspaszta ilyen csillogós felületet képez, nagyon szerethető anyag.

A fehér viaszpaszta pedig értve aktuális unkooperatív magatartását, csak már a kész csillagon engedte, hogy lefotózzam mire is képes.


És ilyen lett a duplán újrahasznosított karácsonyi csillag!
A LIDL-ben emlékeztek írtam, hogy vettem egy rakás karácsonyi díszt és felhasználásra váró alapanyagot. A csillag közepén a belógó dísz, a tűzött szélű szalag a múlt heti merítésből van.


Világít is a csillag sötétben! .…persze, ha rátekerem a fényfüzért :)



Ha nekikezdtek otthon, nosza rajta! Ha viszont inkább megvennétek készen, írjatok emailt!
Az ünnepvárásra legyártom!
Több szín és paszta közül választhattok.

Üdv, Borsa


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...