2014. április 1., kedd

Gemkapocsból könyvjelző - variációk


A szükség törvényt bont, merthogy egyik nap a hobbi sarokban olvastam valamit, amikor egyszerre szólalt meg a telefon és ébredt fel a gyerek, de a könyvet nem akartam csak úgy összecsapni, így felkaptam az egyik dekor gemkapcsot, beletűztem a könyvbe és rohantam.
Este, amikor visszatértem a könyvhöz láttam, hogy ez a könyvjelzőnek frissen avanzsált gemkapocs nem is olyan rossz, csak kicsit ki kell pitykézni.
Így íme, a gyors és egyszerű kategória egy újabb villám ötlettel bővül.




Hozzávalók: 

-         4 cm- es gemkapcsok
-         színes szalagok      
Nincs mit nagyon magyarázni az elkészítésén: a színes szalagokat vágd 10-12 centis darabokra, kösd őket masniba vagy csomóra, így kész a könyvjelző kikandikáló vége. Égesd le a szalagok végeit, így biztosan nem bomlanak le és kész is vagy.








Egy másik, szintén egyszerű gemkapcsos megoldásnál a kapocs külső, hosszabbik szárát hajtsd félbe, így a könyv lapjára tűzve egy kis szívformát kapsz.

A kapcsok beszerzéséhez konkrét helyet nem tudok mondani; a hozzánk vendégségbe érkezők már tudják mivel tudnak jól meglepni, így történt, hogy ezeket a gemkapcsokat is ajándékba kaptam az unokatesómtól :D :D
Nézz be a nagyobb papír-írószer boltakba, de mint utólag megtudtam ez a készletet egy kis trafikban lakott mielőtt hozzám költözött.

Szép napot Nektek!

Borsa



Ha tetszett, amit itt láttál és még kíváncsi lennél további hasonló otthon, egyszerűen megvalósítható ötletre, ugorj fel a facebookos oldalamra.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...