2010. május 3., hétfő

Bikinis szülinap




Szülinap volt! Nem is akárkié! Az én örök optimista, energia bomba barátosnőmé, Kikié. Gondoltam egyet és egy kis nyarat csempésztem az április egyik hűvöskés szombat délelőttjébe, ahogy kell: bikinivel, pöttyös napszemüveggel, strandtáskával.


Mivel Kiki szülinapjának neves dátumakor kis családommal kiruccantunk ’külhonba’, így eldöntöttem; utólag egy extra szülinapi, egész napos programot fogok szervezni az ünnepeltnek. Ez egy divatbemutatóval egybekötött, kávézós, fagyizós, vásárlós, sétálós, igazi glamouros nap lett. És hamár szülinap, akkor egy újabb apropó ahhoz, hogy a sniccert, ragasztópisztolyt beélesítsem egy üdvözlőlap elkészítéséhez. Scrapbookoltam!

Bikinis szülinapi kártya



Hozzávalók:
- Egyszínű lila fotókarton
- Egyszínű narancssárga fotókarton
- Happy Birthday feliratú scrapbookpapír
- Narancssárga papír virágszirmok
- Tetszőleges kép
- Kétoldalú, pufi, ragasztócsík
- Olló, ragasztó, sniccer, vonalzó
- 1 db A4-es lap

Elkészítés:

A lila kartont akkora méretre vágjuk, hogy a leporellóba hajtott A4-es lap - amire a köszöntés szövege kerül- felragasztva ráférjen az egyik oldalra. Ha meg van a kivágott karton, vágjuk ki a lap keretét adó Happy birthday szövegű szegélyeket a scrap lapról, majd további két darab rövid szülinapos feliratot is kanyarítsunk ki a lapból. A narancssárga fotókartonból szintén vágjunk le egy, az üdvözlőlap magasságával megegyező magasságú, ám tetszőleges szélességű sávot és a crap papírból egy ennél 0.5-1 cm-rel kisebb papírsávot sniccerrel metszünk ki. 3-4 db papírszirmot vagdossunk fel apró darabkákra, majd vágjuk formára a lap témájához választott fotót is. A legjobb, ha minden hozzávalót előkészítünk, így az összeállítás közben nem kell mással foglalkozni, mint a kompozíció kialakításával.
Elsőként illesszük a képet a lila karton jobb felére. A karton bal oldalán találjunk helyet a narancssárga papírsávnak is. A szülinapos feliratú sáv hátoldalára négy helyen ragasszuk fel a kétoldalú, kiemelő ragasztócsíkot. Ezt akkor rögzítsük fel, ha már a sárga kartonsáv felkerült az üdvözlőlapra. A kivágott kép széleit fedjük le a felvagdosott sziromdarabkákkal. Ekkor kerülhetnek fel a széleket adó scrap csíkok is. Lényegében a kártya elkészült. Már csak az utolsó díszítések hiányoznak: 4-5 papírszirmot ragasszuk össze legyezőformába, és egy rövid kiemelő ragasztócsíkra illesszünk egy szülinap feliratú scrap csíkot. Én szeretem, ha komplett az egész ajándék, így a csomagoláshoz választottam egy színben a laphoz passzoló papírt, egy csokor tulipánt, amit zárójelben említeném: elfelejtettem magammal vinni.... Szülinap nincs torta nélkül, így egy mini-muffin-torta is velem jött a találkára, amit narancsszínű, rózsaszín és lila torta cukor szívekkel díszítettem. A szülinapi kártya szövege, egyben a meglepetés divatbemutató meghívóját is tartalmazta. A nap remekül sikerült: Kiki örült mindennek, jót ettünk, néztünk, nevettünk, Milánói utazást sajna nem nyertünk, de ettől eltekintve kerek volt a (fél)nap. Amíg én, friss kisgyermekes anyuka, elhúztam délben hepajkodni ugye, az én uram, igazoltam kergette a labdát szokásos szombati edzésén, addig a mi illatos gyermekünk békéjét és nyugalmát a nagyszülők őrizték. Két óránként szorgalmasan kaptam az infót csemeténk hogylétéről, ami kielégítő tartalma végett nekem is nyugodt szülinapozást biztosított. Boldog szülinapot még1x Kiki!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...