2011. január 22., szombat

Az 1 éves kiscsibe emlékkönyve


Az én tündér mazsolám 1 éves lett! …. még szeptemberben, na de a röpke 3 hónapot csúszó reprezentálás miatt mentségemre legyen mondva, egy 1 éves csibét terelgetni nap, mint nap időigényes elfoglaltság, de erről már korábban szóltam pár sorban.
Szokásomhoz hűen a szülinapra már jó előre el kezdtem készülni, aminek most ’ippeg,’ hogy a végére értem. A szülinapra gyártott jókívánság könyvet - aminek ugye funkcióját tekintve-muszáj volt késznek lennie időben, aznap reggel kezdtem el készíteni és a vendégek érkezése előtt 20 perccel fejeztem be nagy hajrában: a célszalag még a homlokomon lobogott, amikor az első vendég megnyomta a csengőnket.

A játszó délutános babazsúrra összekolompoltam a kiscsaj eddig megismert cimbijeit és persze azok szüleit. A felnőtteknek volt finger food, süti, saláta, az apróknak túros-barackos torta, gyümölcs. Továbbá játék halomban két helyen. A lakás olyan volt, mint egy zsúfolt üzlet a karácsonyi bevásárlás közepén. Irtó jó volt, mindenhonnan gyerek-szülő bukkant elő. A sajátomat időnként elkaptam egy csókra, de nagyon elfoglalt volt, úgy hogy engedtem útjára. Mivel ezek a gyerekek nem ugyanazon időbeosztás szerint élik kis életüket, így valaki délutáni szundi előtt ugrott be, valaki utána, valaki még nem vagy már evett. Szóval mindenki jött-ment, tett-vett, de itt voltak és ennek nagyon örültem!
A jókívánságok is bekerültek a csibe könyvecskéjében, amit majd ha nagy lesz elolvashat és meg látja mennyi sok jó ember jött el az ő első szülinapjára!


Jókívánság album

Hozzávalók:
- Nyitható fémgyűrűs kemény karton lapos mini album
- Scrapbook lapok, selyem papír, chipboard dísz, matrica, szalag, drótos madzag, papír szirom, toll, milton kapocs, 3D ragasztó, 3 D ragasztó
- Fotó előhíváskor kapott index képről kivágott képek
- Ragasztók, sniccer, vonalzó, olló stb.

Elkészítés:

Az album alapját készen kapható kemény karton mini album alap adja. Mivel nyers, bevonat nélküli albumról van szó, így elsőként fehér és pink selyem papírral, decoupage technikával bevontam az oldalakat. Az scrappes lapokat stiftes ragasztóval rögzítettem. A forma, az elrendezés az egyéni fantáziára van bízva. Én az a verziót választottam, hogy az bal oldalakra kerültek a kis borítékok, jobb oldalra pedig egy üzenő sáv. A borítékokba a vendégek írhatták jókívánságaikat, a jobb oldali üzenő mezőre pedig mi fogunk írni valami emlékezetes sztorit, aminek szereplője a csibe és a jókívánságot író személy volt.













Használt technikák:
- decoupage
- tépés
- vágó sablon használat
- kézi vágás
- különleges olló
- matrica
- miltonkapcsozás
- 3 D festék
- Kiemelés 3 D ragasztóval
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...